loading...
بخند به روی دنیا دنیا به روت بخنده
م . نهیبی بازدید : 26 نظرات (0)

 

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم


www.shadkam.tk


دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند. پـَـــ نــه پـَـــ کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند!!!


www.shadkam.tk


رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه! می پرسه قبله کدوم طرفه؟! میگم:میخوای نماز بخونی؟!
میگه: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام دیش رو تنظیم کنم!


www.shadkam.tk


یه مبل ماساژور رو دیدم به مسئولش گفتم: اینا مبل ماساژوره؟
گفت پـَـــ نــه پـَـــ چهارپایه مادربزرگته وصل شدیم نت آپدیتش کردیم!!


www.shadkam.tk


یه بار رفتم بوفه ی دانشگاه یه لیوان یه بار مصرف خواستم...
مسئول بوفه پرسید واسه اب میخوای گفتم پـ نه پـ واسه تست ادرار میخوام بده برم


www.shadkam.tk


رفتم بلیط بگیرم برم فیلم سکوت بره ها رو ببینم . به یارو میگم 3 تابلیط لطفا . میگه سه نفرین میگم . په نه په! دو تا گوسفندای خونمون رو آوردم که این فیلم رو ببینن دیگه اینقدر بع بع نکنن !


www.shadkam.tk


تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم ، یه آدم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو میخونه ، بعد میگه دنبال قبر کسی میگردین؟ پ ن پ دستیار عزرائیلیم ببینیم کسی زودتر از موقع نمرده باشه!!!


www.shadkam.tk


آب خونه قطع شده بود.بعدکه وصل شد یه آب زرد از شیر میومد.مامانم میپرسه زنگ لوله هاست؟ پ ن پ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته

 

www.shadkam.tk

 

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ … پـَـــ نــه پـَـــ فوت کن, قطع کن


www.shadkam.tk


امروز صبح برف اومد ، رفتم بیرون برف بازی دستام یخ زد از سرما اومدم تو خونه دستامو گرفتم رو بخاری بابام منو دید گفتم سردت شد ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ الان از جهنم میام میخوام ببینم این گرماش بیشتره یا اون !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 699